Vraag

Glasvezelaansluiting

  • 17 October 2020
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Sinds aansluiting op glasvezel, begin september, al 2 keer geen verbinding meer. Dagenlang zonder TV en internet. Voorheen probleemloos!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Oei @Marten1946, dat is niet zo fraai  :slight_frown: Werken internet en tv op dit moment ook niet? 

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!

Dag Maja, gegevens zijn ingevuld. Voor alle duidelijkheid, TV en internet werken niet als de aansluiting geen signaal doorgeeft. 

Het is een kwalijke zaak dat KPN traag omgaat met klanten die verstoken zijn van TV en internet. 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt,  ik zie inderdaad  dat er geen signaal binnenkomt op je glasvezelkastje, als dat het geval is werkt er helemaal niks :slight_frown:

Je hebt hier donderdag contact over opgenomen en helaas waren alle monteurs vrijdag al ingepland om de storingen van andere mensen te verhelpen. Zodoende komt er morgenochtend een monteur bij je langs, was je daar al van op de hoogte? Die afspraak staat tussen 08:00 en 10:00. Verder zie ik dat  er donderdag wel direct een noodpakket is verstuurd, dat jullie vrijdag in ontvangst hebben genomen. Daarmee zouden jullie vanaf dat moment weer online moeten kunnen. Is dat gelukt of gaat er iets niet goed met het noodpakket?

Dat klopt, maar Digitenne heeft geen ontvangst in mijn woning en dat had de KPN medewerker kunnen weten.

De 24/7 economie zoals we die tegenwoordig kennen geld niet voor KPN bij storing?!, verder kan je alles 24/7 doen bij KPN op de site.

TV en internet  vormt tegenwoordig een wezenlijk onderdeel van ons dagelijks leven en daarom begrijp ik niet waarom dit mogelijk is.Â