Vraag

Glasvezelbreuk deels opgelost

  • 3 May 2024
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

1-5-2024 met graafwerkzaamheden bij aanleggen van de straat glasvezelkabel kapot gegraven.

3-5-2024 Monteur geweest geeft aan dat de kabel naar mijn woning vervangen moet worden en de aansluitkast van KPN in de meterkast. Gebeld met 0183610011 geven aan dat ik gebeld kan worden voor een afspraak. Graag wil ik weten of de melding wel geregistreerd staat en er al iets bekend is wanneer de glasvezel kabel gemaakt gaat worden. 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Ewoud1, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Logisch dat je graag wilt weten of de melding is geregistreerd en of er al iets bekend is wanneer de glasvezelkabel wordt gemaakt. Helaas heb ik hier niet direct zicht op en dit kun je het beste navragen bij KPN Netwerk. Uiteraard hoop ik dat de kabel zo snel mogelijk wordt hersteld 🙏🏻

Helaas is KPN netwerk niet aan de lijn te krijgen ook niet na gegevens achterlaten voor terugbellen.  Verder veel gebeld met diverse nummers van KPN. Is mij aangegeven dat de melding was opgelost dus ik moest maar een nieuwe melding maken. Heb aangegeven wat eraan de hand was (het is nog niet opgelost) en gemeld dat de straat dicht gaat dus nu kan je er nog bij. Vandaag monteur van KPN, die gaat nu melding maken want er moet gegraven worden en kabel opnieuw leggen (dat was ook al door mij aangegeven (en eerste monteur  vorige week) dat de kabel in mijn meterkast eruit was getrokken door de graafschade).

Ik wordt echt heel verdrietig hoe jullie processen lopen en werken en de klant inmiddels al twee weken zonder aansluiting zit.

Verder compliment voor de monteur vandaag, heeft geprobeerd wat in zijn macht ligt te regelen.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Ewoud1, excuses voor de late reactie, ik was anderhalf week afwezig. Wat is op dit moment de stand van zaken? Ik hoop uiteraard van harte dat dit inmiddels is opgelost 🙏🏻

Reageer