Vraag

Glasvezelkastje blijf alarm aangeven bij installatie

  • 21 November 2023
  • 6 reacties
  • 124 keer bekeken

Goedenavond, 

Vanochtend heb ik een smsje gekregen dat ik het KPN glasvezelkastje en het modem aan kan gaan sluiten aangezien het internet vanaf nu werkt. Echter heb ik het kastje nu al 10 keer van de muur af gehaald en opnieuw erop gezet maar het rode lampje bij alarm blijft branden.

Aangezien ik thuiswerk heeft dit probleem nogal wat haast. Mocht iemand ideeën hebben dan hoor ik het heel erg graag. 

Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice, dus ik hoop dat mijn abbonement bij Youfone nu wel nog blijft lopen, weet iemand dit? 

Met vriendelijke groet,

Ruud


6 reacties

Badge +19

Bel de klantenservice 0800-0402.  Voor storingen 24/7 bereikbaar.  Spreek eventueel in: ik heb een storing. 

Bel de klantenservice 0800-0402.  Voor storingen 24/7 bereikbaar.  Spreek eventueel in: ik heb een storing. 

Net gebeld. Kreeg een jongedame aan de telefoon met ongeveer de volgende tekst:

Voor problemen met glasvezel moet je niet bij ons zijn. Daar weet ik niets van. Dan moet je dit nummer bellen: 0880063744. Morgen kan je bellen.

Weet je toevallig of het kan zijn dat mijn abonnement simpelweg nog niet ingegaan is? En dat ie het wellicht morgen doet? 

Badge +19

Wat een verschrikkelijk antwoord weer. Die had er blijkbaar geen zin in. Jij hebt een abonnement afgesloten bij Kpn en zij moeten in aktie komen. Zij moet een monteur aansturen die, als blijkt dat hij/zij het niet op kan lossen,  een monteur van kpnnetwerk aan moet sturen.  Bel eventueel opnieuw en zeg alleen dat je geen internet hebt.(punt). Niets over rood lampje etc.

Ik kom er niet mee verder. Maar zou voor nu ook enorm geholpen mee zijn als ik het antwoord op onderstaande vragen weet

 

1. Blijft mijn abonnement bij youfone nu wel doorlopen?

2. Kan het zijn dat het abbonement pas de volgende ingaat? 

Reputatie 7
Badge +12

Ik kom er niet mee verder. Maar zou voor nu ook enorm geholpen mee zijn als ik het antwoord op onderstaande vragen weet

 

1. Blijft mijn abonnement bij youfone nu wel doorlopen?

2. Kan het zijn dat het abbonement pas de volgende ingaat? 

- Als u gebruik maakt van de overstapservice gaat er een signaal naar de latende provider (Youfone) wanneer het modem online komt. Dat is nog niet gebeurd dus dan blijft Youfone werken.

 

- De ingangsdatum kunt u vinden in MijnKPN en per e-mail. Alles kan maar op dit forum vindt u veelal net als Joep mede-klanten. En dan kan er niks worden gezegd over de ingangsdatum.

Er is inmiddels een monteur langsgeweest. Die kon het niet oplossen. Vroeg aan het einde of ik de aankomende 4 uur thuis was. Aangegeven dat ik thuis was. Ze zouden bellen of langskomen voor de glasvezel. Niemand gehoord of gezien. De volgende dag werd ik gebeld of ik 4 december tijd had.

Wat de heerlijk begin met KPN. Gelukkig dat Youfone het nog doet. 

Reageer