vraag 1:
Ik begrijp uit de informatie van Glasdraad dat ik dan een glasvezelabonnement bij één van de serviceproviders moet nemen. Maar in de email d.d. 24-01-2019 die ik van KPN kreeg (zie hieronder) lees ik:
"Wat verandert er voor mij? Wanneer je kiest voor Glasvezel Internet blijft je bestaande pakket en je huidige maandbedrag ongewijzigd.".
Ook lees ik op https://www.kpn.com/internet/glasvezel.htm?kk=ja&campaignid=em:d=05022019:mk=cm:cn=10692:ds=kpn_10692_lead_bb+%E2%80%93+glasvezel+komt:typ=service:pos=103:
"Wat zijn de kosten van glasvezel? Is het echt gratis? Wanneer er op jouw adres glasvezel internet mogelijk is, dan krijg je je internet automatisch via deze verbinding. Vroeger kostte dit geld, inmiddels krijg je van ons gewoon standaard de beste verbinding mogelijk. Glasvezel is dus gratis. Mocht je een upgrade in je internetsnelheid willen (tot 500 Mbit/s) dan kun je een extra internetpakket kiezen."
De informatie van KPN lijkt in tegenspraak met die van Glasdraad. Kunt u bevestigen dat ik, wanneer ik me inschrijf voor glasvezel van Glasdraad, inderdaad mijn bestaande pakket en huidige maandbedrag bij KPN ongewijzigd blijven, en dat ik dan niet persé op een duurder glasvezelabonnement van KPN hoef over te stappen?
B.v.d., Theodeman01
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel