Beantwoord

Goedkoper abonnement

  • 21 March 2020
  • 11 reacties
  • 147 keer bekeken

Ik wil vragen of abbonement goed koper kan

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja 25 March 2020, 21:15

Bekijk origineel

11 reacties

Ik wil vragen of mijn abbonement goed koper kan ben alleen nu na overlijden van man vind het zo veel

Wat moet ik hier in vullen dan

Reputatie 7
Badge +24

Eerst maar eens welk abonnement u nu heeft. Dat staat op de factuur. 2de pagina. Zoiets als:

 

Reputatie 7
Badge +28

Gecondoleerd met het verlies van uw man. 
 

Het goedkoopst mogelijke internetabonnement is 42,50.

daarbovenop komt 10 euro voor het goedkoopste TV-abonnement.

vast bellen is 1 euro per maand plus de gesprekskosten 

mobiel bellen is misschien niet nodig? 

 

Gecondoleerd.

Correctie op @Noordzee . Vast bellen is tegenwoordig (Hussel) € 2 .

Dus met het laagste internetabonnement + TV + telefoon komt u op € 54,50. Lager kunnen we het, bij KPN, niet maken.

Internet 50 Mb/s. (voldoende) €42,50 (eerste 6 maanden de helft)
TV basispakket € 10
Telefoon € 2 (excl. belkosten; dat is 14 cent per gesprek + 14 cent per minuut binnen NL)

Reputatie 7
Badge +24

(eerste 6 maanden de helft)

Als mevrouw een bestaande klant is, dan gaat dat niet op.

Reputatie 7
Badge +28

Ze heeft nu al KPN Compleet (is aanname), dus ik hield 1 euro aan voor de Vaste Telefoon. 

 

Dat maakt niet uit @Noordzee Ze kan nu Alles in één hebben (tel. € 0) of Internet+TV+telefoon (€ 1), dat is allebei Compleet.

Alles in één 2011 tot zomer 2017
Internet + TV + telefoon tot 8 oktober 2019
Hussel va. 8 okt. '19

Daar heb je heel goed punt, @Nick83 . Je bent scherper dan ik op dit moment.

Geen idee of Mevr troiano nog meeleest?

Peter ik en ook gevraagd voor een code om mij mobiel simlock vrij te maken

Dan heb je wel een héle oude mobiel. Simlock zit er al meer dan 10 jaar niet meer op. Mag niet meer.

Een simlock blokkeerde een telefoon voor gebruik met een andere provider. Zolang je er de juiste provider in hebt werkt ie.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Mevr troiano. Allereerst wil ik je condoleren met je verlies. :rose:  

Ik lees dat je aan het kijken bent of je abonnement goedkoper kan en ik zie dat @PeterG, @Noordzee en @Nick83 al uitleg en advies hebben gegeven. Kun je daarmee verder? Anders zou ik je willen adviseren om te bellen met de klantenservice via telefoonnummer 0800-0402 of met ons te chatten. Dan kan een collega rechtstreeks met je meekijken naar de mogelijkheden. 

Reageer