Beantwoord

Graag afspraak voor beter uitleg

  • 6 April 2020
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Rudi Zandbelt *****

Graag een afspraak voor beter uitleg. Ben veel niet thuis. Vroeg in de Dinsdag

middag is een KANS dat ik wel thuis ben??? Eerst even bellen Als je blieft

 

Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy, eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 April 2020, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Rudi Zandbelt , waar zou je betere uitleg over willen hebben?

Kun je daar een betere uitleg over geven?

 

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen Rudi, welkom op het forum. Ik heb even een eigen topic voor je bericht aangemaakt. Gezien het topic waar je eerst in reageerde vermoed ik dat je meer uitleg wilt over de installatie of over het komen van een monteur. Kun je inderdaad aangeven wat er aan de hand is, en wat je wilt weten. Dan kunnen we van daaruit naar de verdere stappen kijken.

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, Rudi dus ik ga ervan uit dat je de uitleg die je zoekt inmiddels hebt gekregen. Als je toch nog vragen hebt, stel ze hier gerust. Als je liever een gesprek wilt voeren  dan kan dat door te bellen naar 0800-0402.

Sorry voor de late reactie.

Ik heb geprobeerd een nieuwe afstandbediening aan te vragen, maar ik krijg steeds een foutmelding om het later nog eens te proberen, maar dat werkt niet.

Graag hoor ik van u

Reputatie 7
Badge +30

Sorry voor de late reactie.

Ik heb geprobeerd een nieuwe afstandbediening aan te vragen, maar ik krijg steeds een foutmelding om het later nog eens te proberen, maar dat werkt niet.

Graag hoor ik van u

 

Ah, is dat het probleem. Ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie dat je geen KPN abonnement hebt maar een Telfort abonnement. Dat is ook de reden dat de servicetool niet werkt. Normaliter zou ik je dan moeten doorverwijzen naar de Telfort klantenservice of het Telfort Forum. Maar, omdat je al even bezig bent heb ik een collega gevraagd een nieuwe afstandsbediening op te sturen. Dat heeft hij ook gelijk gedaan, dus die hebje binnen twee dagen in de brievenbus :)