Goedemorgen,
ik ondervind tijdens het thuiswerken steeds meer problemen met het internet.
Navraag gedaan bij mijn collega's die ook thuiswerken en wie een abbo heeft bij KPN , die hebben allemaal een Experia V10 Box. Ik heb zelf nu een V9 . Collega's met een V9 lopen ook tegen dezelfde problemen aan.
Diverse malen d.m.v. kpn tool om de instellingen verbeteren, maar blijft een drama!!
Daarom dit verzoek , niets is vervelender als je thuis niet/slecht kunt netwerken.
Met vriendelijke groet,
Jaap
Beantwoord
Graag experia box V9 vervangen door V10 i.v.m. thuiswerken
Beste antwoord door Marcia van KPN
Er lijkt niet meteen iets mis, maar ik vind 69 Mbit/s niet heel hoog als je 100 Mbit/s moet gaan halen. Wil je in ieder geval je glasvezelkastje eens 2 minuten stroomloos maken? Mocht dat ook niet werken, dan ga ik proberen een monteur naar je toe te laten komen. Hiervoor moet ik onder andere je modem resetten, wat me niet handig lijkt als je thuis aan het werk bent. Als dat wel kan, ben ik er nog tot 1630 uur en morgen ook weer. Laat je dan weten wanneer het je uitkomt dat ik het modem reset en je bel om een afspraak in te plannen? Mocht je het liever 's avonds of in het weekend willen, kan je misschien beter zelf even bellen naar 0800-0402.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.