Beantwoord

Graag meer informatie omtrent geen internet

  • 26 April 2020
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

 

Ik heb een tijdje geen internet gehad/wegvallend. Hier kwamen wij samen met de techdesk achter dat de fritzbox raar doet. Vrij raar als die nieuw is. Maar krijg dus een nieuwe dinsdag.

Graag ontvang ik alleen wat informatie hoe en wat ik met me huidige fritzbox moet doen. Ik krijg ALS HET GOED IS vandaag ook een smsje. Maar als het forum sneller is. Dan doe ik dit.

 

Dus graag ontvang ik meer informatie over het terugsturen van de fritzbox. Wat moet daar allemaal bij bijvoorbeeld.

 

En hoe die nieuwe fritzbox binnen komt.

Ik hoop heeeeeeel erg dat die thuis wordt gebracht.

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 April 2020, 07:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Julian Borghuis , het modem stuur je terug inclusief netadapter.

Dat staat ook in de begeleidende brief die je bij het nieuwe modem ontvangt.

Bij KPN is het meestal zo dat je de nieuwe modem pas meekrijgt als je de oude tegelijk inlevert bij het afhaalpunt.

 

Reputatie 5
Badge +6

Ook met fritzbox?

Top!

 

Ook met fritzbox?

Top!

 

Hallo @Julian Borghuis , dat geldt ook voor de Fritz, want dat is nu toch jouw modem?

Reputatie 5
Badge +6

Ja en die is kapot dus moet ik een stomme experiabox tot dinsdag ALS HET GOED IS gebruiken, want heb nog geen smsje van infra over me Nieuwe fritzbox