Beantwoord

Gratis 100 GB bundel bij storing

  • 24 August 2020
  • 1 reactie
  • 352 keer bekeken

Wij hebben thuis een probleem met het internet en de televisie. Na een telefoontje met jullie, komt er morgen een monteur langs. Ook hebben wij 100gb gratis gekregen om toch gebruik te maken van ons internet en televisie. De mevrouw vertelde dat de 100gb opgemaakt worden deze dagen en niet van onze reguliere dataverbruik. Echter als ik in de app kijk, gaat er wel data van ons reguliere internet af. We zitten bijna zonder internet, terwijl we recht hebben op de 100gb gratis.

 

ik hoop meer informatie hierover te krijgen!

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 27 August 2020, 21:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Antonie1997 en welkom op het forum! Top dat je jouw forumprofiel al had aangevuld. Ik zie dat de monteur inmiddels langs is geweest en dat alles weer moet werken. 🙂 De bundel kan niet meer geactiveerd worden als de storing eenmaal is opgelost, dus ik hoop dat het niet al teveel data heeft gekost en dat de diensten inmiddels weer soepel draaien. 

Reageer