Beantwoord

Gratis Experia Wifi

  • 31 January 2019
  • 7 reacties
  • 462 keer bekeken

na een wifi test in mijn huis kreeg op mijn iphone de melding dat ik 2 gratis wifi versterkers kreeg (zie foto)

, echter verzemdadres invullen ging niet.
heb contact met klantenservice opgenomen en die ging het regelen, nooit meer wat van gehoord.
zou ze toch graag hebben.
hoe regel ik dit? Klantenservice doet t niet....
icon

Beste antwoord door Susan_ 1 February 2019, 10:14

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Al eens via je laptop/pc geprobeerd?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Baseverink, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je twee Experia WiFi's kan ontvangen, moeten we dat natuurlijk wel regelen. Ik help je graag verder, maar heb hiervoor wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen hierin!
Reputatie 7
Badge +21
@Baseverink, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Kan ik hier nog bij helpen?
Susan, profiel geupdate, sorry voor late reactie..
Reputatie 7
Badge +21
@Baseverink, geen probleem. Ik was ook even niet aanwezig. Ik zie bij jouw gegevens dat er destijds een tv-ontvanger is omgeruild, maar zie verder helaas nog niks over de Experia WiFi's. Ik heb niet de mogelijkheid om er twee op te sturen, dus ik wil je vragen om die tool nog één keer te gebruiken in huis en de aanvraag nogmaals te doen. Mocht er hetzelfde gebeuren, dan neem ik even contact op met de achterliggende afdeling om ze alsnog jouw kant op te krijgen!
Susan, het grappige is dat ik mu ondanks een zeer trage verbinding 5mb/s alleen een wifi monteur krijg aangeboden.... heb het meerdere malen gedaan krijg zelfde melding...
lijkt erop dat KPN maar 1 keer die optie biedt...
Reputatie 7
Badge +21
@Baseverink, hmm die doet dus wat hij zelf wil die app! Een WiFi monteur zonder kosten is ook niet onredelijk trouwens 🙂 Die kan dan bij geen verbetering alsnog de Experia WiFi plaatsen.

Maar ik begrijp ook als je geen monteur in huis wil. Ik ga aan mijn collega's vragen of ze jou twee Experia WiFi's willen toesturen. Omdat het nu weekend is, ga ik er vanuit dat ze dit morgen of dinsdag oppakken en dat je het hopelijk eind van volgende week in huis hebt!

Reageer