Beantwoord

Haal maar 100 MBit/s van de 200

  • 19 May 2021
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik betaal 135 € pm ,heb ik alles, maar ik vind het te duur worden ,ook de hussel heb ik , dacht dat dat goedkoper was ,nee dus,  geen voordeel ,wifi heel slecht , 200 mb download ,maar ik kom niet verder dan 110 mb, ja ,dan gaat dat niet bij jou ,antw  service medewerker, raar, bij de buren loopt het wel ,heeft iemand hier een goed antwoord op ?  bvd  Peer

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 20 May 2021, 14:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @peter corsten, welkom op ons forum!
Dat is een heel verschil! Meet je deze snelheden met een bekabelde computer of via wifi? Via Wifi zul je altijd wel wat verlies hebben maar kun je met de online wifimanager een heel eind komen!
Als je ook via je bekabelde verbinding maar 110Mbit/s haalt kijk ik natuurlijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Beste Thomas,ik heb het ingevuld, kan jij er dan wijs uit.het is bekabeld en kom niet boven de 113 mb uit, mijn wifi beneden (bij de router komt niet boven de50 mb )mijn pc staat boven,3 mtr kabel, met vr gr Peter

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je toelichting en gegevens @peter corsten, ik heb de lijn uitgelezen en zie meteen dat daar iets niet goed gaat! Ik heb een ticket voor je aangemaakt voor de technische dienst. Zij nemen hierover nog contact met jou op! Houd er wel rekening mee dat zij vanaf een 088 of afgeschermd nummer bellen.

Dank je wel Thomas.