Beantwoord

haperende bestelling

  • 13 July 2020
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Bestelling van Wifiversterkers beloofd op di 7, toen op za 11, vervolgens vandaag. Drie keer geen bestelstatus digitaal beschikbaar, geen levering, geen bericht over uitgestelde levering. Bellen betekent 15-30 minuten in de wacht. Kortom, hoe krijg ik toegankelijk informatie over mijn bestelling? En vooral, wanneer komt deze?

icon

Beste antwoord door Eric100 13 July 2020, 16:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Eric100, welkom! Vervelend dat er zoveel onduidelijkheid is over je bestelling. Ik kijk dit graag voor je na. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen en hier reageren als je dit gedaan hebt.

Heb inmiddels telefonisch contact gehad. Versterkers waren niet op voorraad, was fijn als dat actief was gemeld en digitale status zou werken. Het komt goed heb ik begrepen van je collega,

dank

Reputatie 7
Badge +30

Goed om dat te horen, Eric. Het zou dan inderdaad fijn zijn geweest als dat gemeld was aan je. Ik verwacht wel dat je ze dan nu op korte termijn gaat ontvangen. Mocht je toch nog problemen aanlopen, of je hebt verdere vragen, stel ze vooral :)