Beantwoord

Heb ik twee isra punten en wat is dit anders?

  • 11 August 2020
  • 4 reacties
  • 163 keer bekeken

On modem zit aangesloten op een kabel en werkt, maar de plek is niet optimaal. Nu hebben we in de meterkast (beter plek, want meer centraal) ook allemaal kabels. Is dit een tweede isra punt en waarom zit hier een stekker aan?

 

icon

Beste antwoord door Nick83 11 August 2020, 19:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dit is elektra. Heeft niets met telefoon of internet te maken. Ik zou de elektricien maar bellen, dan kan die dit netjes maken. Want is nu een rommeltje. Erg gevaarlijk ivm brandgevaar. Die stekker hoort zo helemaal niet. Trek hem eens uit het stopcontact, dan kom je er vanzelf achter waar die voor dient. Misschien deurbel?

Hartelijk dank voor de snelle reactie. Als ik de stekker eruit haal, dan gebeurt er niets.…

 

Zal binnenkort een mail naar de verhuurder sturen en ik heb ondertussen een Accespoint met 10 meter lan-kabel besteld zodat ik op het balkon kan internetten.

 

Nogmaals heel erg bedankt voor de info, ben ik blij mee!

Reputatie 7
Badge +24

Laat hem er dan maar uit, die stekker. Misschien kom je er later nog achter waar die voor dient. Of misschien dient die inmiddels nergens meer voor.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @TimoMathijs, welkom hier. 

Ik zie dat Nick je al goed heeft geholpen. Laat het me weten mocht ik iets voor je kunnen betekenen. :relaxed: