Heel veel last van jitter de laatste dagen...

  • 16 July 2020
  • 2 reacties
  • 261 keer bekeken

Ik heb een enorme hoge jitter sinds 4 dagen… Games spelen is hierdoor onmogelijk geworden. Gebeld met kpn maar een niet zo vriendelijke dame vertelde mij dat mijn upload en download  redelijk waren en ik gewoon pech heb en ze er niets aan gaat doen…  echt... wacht ff, serieus…. Ik betaal voor een goede verbinding en dat is niet alleen dl/up…

Mijn nieuwbouw is af, maar door dit voorval twijfel ik of ik daar wel KPN neem.…

Gaat KPN glasvezel zo om met klanten die al lid zijn vanaf dag 1?

  •  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

O ja… Ter aanvulling… Ik had zelf al het glasvezel kasje van de  stroom gegaan, daarna de experiabox aangesloten, deze met het pinnetje een reset gegeven, test gedraaid met hulp app van KPN… Enorme jitter.. via de website online wifi verbeterraar… Hogere dl/up maar nog steeds jitter…. KPN versterkers aangezet.. nog steeds zelfde probleem…. (Ik heb het zelfs 3x herhaald). En dat vertelde ik de aardige dame dus aan de telefoon... 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @J.f.rey, welkom op het forum. Het is niet zo dat we een maximale jitter beloven of iets dergelijks, maar normaal gamen zou toch wel mogelijk moeten zijn. Heb je er de laatste dagen ook nog last van gehad? Nog een paar vraagjes:

  • Hoe hoog is de jitter die je meet? Screenshotje(s)?
  • Test en game je bekabeld of via wifi? En dan met een switch ertussen, of direct met een kabel? DVS? Eigen apparatuur er nog tussen?
  • Game je via pc? of console?
  • Ervaar je de problemen bij meerdere games? Welke?