Dit is bijna een noodkreet. Het gaat over de slechte wifi-verbinding in ons hele huis. Ik heb de wifi-tool al heel vaak gebruikt, meerdere keren gechat met een medewerker, waarna ik 2 kastjes toegestuurd zou krijgen. Na diverse keren naar het ophaalpunt te zijn geweest en het er nog steeds niet was, en moeilijk contact kunnen krijgen, is er een 1 kastje toegestuurd (volgens mij een nieuw wifi-kastje; geen versterkers). Daarna leek het goed te zijn. Dat was helaas van korte duur. Weer diverse malen de wifi-tool toegepast, maar de wifi blijft traag. Als mijn zoon op de x-box speelt, staan de voetballers stil. Veel irritaties hierover, die ik heel goed begrijp. Als ik bel sta ik heel lang in de wacht. Ik zie geen mailadres waar ik een bericht naar toe kan sturen. Dus hier op het forum.
Wat is er bij kpn mogelijk om de wifi te verbeteren? Ik hoorde reclame op de radio over (gratis) wifi upgrade voor ondernemers. Ik ben zelfstandig ondernemer en werk ook veel thuis. Is dit misschien een oplossing? Alle tips zijn welkom!
Hartelijk dank!
Beste antwoord door Maikel233
Bekijk origineel