Beantwoord

Herinnering over retour gestuurde spullen

  • 16 February 2022
  • 9 reacties
  • 86 keer bekeken

Beste,

 

Gister ontving ik een mail over mijn retour gestuurde spullen. Ik heb 07/02/2022 mijn KPN spullen in 1 doos retour gestuurd. Nu staat er in de herinnering vermeld dat mijn KPN modem wel is ontvangen, maar mijn TV ontvanger niet. Echter heb ik deze inclusief stroomtoevoer en afstandbediening in de doos gestopt. 

De doos is wel bij jullie binnengekomen, anders is mijn modem niet ontvangen verklaard. 

Hoe moet dit worden opgelost? Ik kan niet retoursturen wat al retour gestuurd is. 

 

Ik hoor graag van jullie! 
 

Met vriendelijke groet,

Esther Haasbroek

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 17 February 2022, 15:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Esther Haasbroek, hier is dus iets niet goed afgemeld in ons retourcentrum. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen en mij hier een seintje willen geven? Dan meld ik alle apparatuur af in onze administratie. 

Bedankt voor je reactie! 
Ik heb alleen mijn klantnummer ingevuld en dat ik gebruik maakte van Internet en Televisie. Verder weet ik helaas geen gegevens. Ik heb geen idee wat mijn type modem was en wat voor TV ontvanger in in gebruik had. Ik zie dat ook niet zo 1,2,3 op mijn facturen of in mijn account. 

Reputatie 7
Badge +19

Dit is zo voldoende @Esther Haasbroek. Ik heb in de administratie aangegeven dat alle apparatuur terug is gestuurd. 

Hier hetzelfde probleem. 

Reputatie 7
Badge +19

Als je jouw profiel invult @Nsjgm, dan ga ik voor je aangeven in de administratie dat alles retour is gegaan. 

Hallo Jeroen, bedankt voor je reactie. Ik heb mijn gegevens ingevuld (wat ik wist), helaas weet ik niet alle gegevens zoals types ed.

Reputatie 7
Badge +19

Profiel is goed genoeg ingevuld @Nsjgm. Ik heb hier on onze administratie aangegeven dat alles reeds retour is gestuurd. 

Bedankt voor de snelle afwikkeling!

Beste,

 

Gister ontving ik een mail over mijn retour gestuurde spullen. Ik heb 07/02/2022 mijn KPN spullen in 1 doos retour gestuurd. Nu staat er in de herinnering vermeld dat mijn KPN modem wel is ontvangen, maar mijn TV ontvanger niet. Echter heb ik deze inclusief stroomtoevoer en afstandbediening in de doos gestopt. 

De doos is wel bij jullie binnengekomen, anders is mijn modem niet ontvangen verklaard. 

Hoe moet dit worden opgelost? Ik kan niet retoursturen wat al retour gestuurd is. 

 

Ik hoor graag van jullie! 
 

Met vriendelijke groet,

Esther Haasbroek

Bij mij gebeurd het zelfde… kan ik het ook gewoon negeren?

Leon Fleischeuer