Beantwoord

Herinnering voor retour ontvangen, maar is volgens PostNL al bezorgd

  • 10 January 2022
  • 4 reacties
  • 468 keer bekeken

Goeden dag, ik heb nu tot 2 x een herinnering ontvangen over mijn retour wat ik 28 december jl. heb opgestuurd naar het adres: KPN Retour, antw.nr.10119,2400 VB Alphen aan den Rijn. Dit adres heb ik gekregen van de klantenservice en er is in dat gesprek niet verteld dat er een retourdoos aan kwam, dus ik heb het in een andere doos teruggestuurd. Omdat ik zojuist een tweede herinnering heb ontvangen heb ik het verzendbewijs erbij gepakt en de barcode ingevoerd in de app van Postnl. Hier staan de postcode en antwoordnummer goed, echter staat bij plaats Bleiswijk. Ik heb geen idee hoe het daar komt en heb ook geen idee hoe ik deze terug kan halen. Heb mijn afz

ender gegevens op de doos geschreven maar ga er niet vanuit dat de ontvanger in Bleiswijk deze retour gaat zenden of het pakket gaat afleveren bij een Postnl punt om het door te sturen naar het adres op de doos. Ik heb nu geen idee hoe ik dit kan oplossen. Kunnen jullie mij hierbij helpen ajb? Het verzendbewijs voeg ik toe. Alvast bedankt.  Met vriendelijke groet, R.Ozturk 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 January 2022, 06:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Over dat Bleiswijk je niet te druk maken, dat klopt, postcode 2400 VB is Alphen a/d Rijn, maar de fysieke afleverplek is in Bleiswijk, die is gekoppeld aan dat retour antwoordnummer.

Er zal wel een KPN medewerker dit door gaan geven aan de afdeling logistiek, heb je het forum profiel al ingevuld met je gegevens, dit kan die dan gelijk in orde maken.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @R. Ozturk, goed dat je zo oplettend en zorgvuldig bent! Ik zie dat @Doornekamp33 al toegesneld is en mooi heeft uitgelegd hoe het zit met het adres. Dat klopt helemaal, dus geen zorgen.

Ik kijk zoals hij ook aangeeft graag even voor je na of ik een seintje naar onze logistieke afdeling kan sturen. Welke apparatuur heb je teruggestuurd? En vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Dan kan ik je gegevens erbij pakken.

Bedankt beiden. Inmiddels is hij terecht.  Opluchting!! :) fijne avond!

Reputatie 7
Badge +19

Bedankt beiden. Inmiddels is hij terecht.  Opluchting!! 🙂 fijne avond!

Wat fijn! :blush: Dankjewel voor de terugkoppeling, goed om te horen. Fijne avond!