Beantwoord

Hoe inloggen op modeminterface V10, zit geen kaartje op

  • 1 October 2020
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik heb ook een experia v10 maar daar zit geen kaartje op de achterkant met wachtwoord. Ik druk op de herstelknop totdat er een rood lampje verschijnt en nog steeds kan ik er niet in komen ???

En nu dan ?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door Chrizziey 6 October 2020, 13:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb ook een experia v10 maar daar zit geen kaartje op de achterkant met wachtwoord. Ik druk op de herstelknop totdat er een rood lampje verschijnt en nog steeds kan ik er niet in komen ???

En nu dan ?

Ik weet niet wat de herstel knop inhoud, maar volgens mij is dat geen reset. Toch? Of wel?

Want aan de achterkant zit een reset knopje.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Ruurd S,

Op de v10 kun je de eerste keer het wachtwoordveld leeglaten. Daarna moet je wel een wachtwoord kiezen waar je voortaan mee inlogt. 
@Nick83 Die herstelknop op de v10 aan de voorkant kan je als kickstarter gebruiken om de services weer proberen online te krijgen.

 

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Ruurd S. Lukt het met de instructie die @ChrisWissink heeft gepost? Mocht je er echt niet uitkomen, laat  dan even weten waar je tegenaan loopt. De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1: