Beantwoord

Hoe kan ik mijn internet apparatuur aansluiten op een oud ISRA punt?

  • 21 March 2024
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik ga binnenkort verhuizen naar een woning waar nog een oude isra aansluiting zit. In mijn huidige woning heb ik al glasvezel van KPN maar die krijg ik nog niet in de nieuwe woning, ondanks dat de kabel al tot bij de voordeur ligt. Ik moet het voorlopig nog doen met koper. In het nieuwe huis heb ik nog een oude isra aansluiting. Zie foto. Krijg ik de benodigde spullen daarvoor toegestuurd? Ik heb verder niets en kan dus nu niet mijn internet aansluiten. Op de foto is alles wat ik heb.

 

icon

Beste antwoord door N.N. 21 March 2024, 15:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nou... er zit al een snoertje aangesloten. Nog goed ook volgens mij. Waar gaat dat snoertje heen?

Sorry, deze foto is een voorbeeld. Ik heb dit isra punt zoals op de foto. Bij mij zitten er geen draadjes meer aan. Volgens mij heb ik nog een kastje nodig waar het dsl stekkertje in moet.  Ons nieuwe huis stond al 2 jaar leeg, oude bewoner is niet meer in beeld.

Het snoer wat je nodig hebt  tussen IS/RA en modem heeft aan 1 kant een RJ11-stekker die je in de DSL-poort van de modem steekt en aan de andere kant moet je een eventueel stekkertje wegknippen en beide draden aansluiten op 1A en 1B, dan moet je verbinding hebben.

Als je dat niet zelf kunt, kun je ook om een gratis installatie-monteur vragen.

Verder kun je via https://netwerk.kpn.com/ controleren hoe de status is van de glasvezelaansluiting op je  nieuwe adres. @Wilko2 

Reageer