Beantwoord

Hoe kan ik zien hoeveel MB ik gebruik heb. Als mijnKpn het ID weigert te koppelen

  • 21 December 2020
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Sim only

Data only

Koppeling aan klantnummer/adres/laatste 3 bankrekening cijfers lukt niet
Heb al adres met/zonder toevoeging geprobeerd.

icon

Beste antwoord door WimTel 28 December 2020, 15:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @WimTel, het lukt wel om de verificatiecode te ontvangen om jouw mobiele abonnement te koppelen? 

 

 

Het was een data-only sim-card waar de adres toevoeging voor problemen zorgde.
Verder was nog niet alles verwerkt (weekje na eerste gebruik)
Na bellen service desk en ontvangen bijbehorende 097 nummer kon ik zonder adres koppelen.
Mijn WiFi GSM accespoint kon een SMS code weergeven, zodat ik die sim-card niet tijdelijk in een telefoon hoefde te steken.
Netjes opgelost via de service desk