Beantwoord

Hoe kom ik aan de route van de KPN koperdraad van meterkast naar de straat?

  • 2 March 2022
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik wil een laadpaal aanleggen vanuit de meterkast naar buiten. Om schade te vermijden wil ik graag de route weten van de kpn koperdraad van de meterkast naar de straat. Hoe kom ik daaraan?

icon

Beste antwoord door RBxx 2 March 2022, 12:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Adriaan5a 

Alleen van de KPN kabel? Vergeet gas, water, elektra niet. Om schade te voorkomen kan je het Kadaster raadplegen.  https://www.kadaster.nl/producten/woning/klic-melding

Gaat u (laten) graven met een machine? Dan bent u wettelijk verplicht vooraf een KLIC-melding te doen

Weet u nog niet wanneer u gaat graven, maar wilt u wel alvast weten waar kabels en leidingen liggen? Doe dan een oriëntatieverzoek. 

Beste Ruud

dank voor je reactie maar ……ik heb de kadaster info al opgevraagd en bekeken.

De info over de KPN draad ontbreekt in het overzicht.

kun je in zo’n geval nog ergens anders b.v bij KPN terecht?

groet ad

Niet alles staat netjes aangegeven op het kadaster en de kaarten, zeker niet op eigen terrein.

Is dus zaak voorzichtig graven en eventueel proefsleuven graven met de hand om te kijken waar de kabels en leidingen liggen, daarbij zeggen kaarten nog niet veel, er mag namelijk een aardige afwijking in de gegevens zitten, de marge is een meter, komt dus netto op 2 meter, 1 meter naar links en 1 meter naar rechts.