Beantwoord

Hoe krijg ik een V10 kastje

  • 26 October 2020
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Voor internet buitengebied heb ik een v10 kastje nodig. Inmiddels al 8 x contact gehad met kpn en 8 x de toezegging gehad dat die wordt opgestuurd. Ik kan nog 8x gaan bellen maar ik verwacht niet dat het beter wordt. Hoe kan ik kon zover krijgen dat ze eindelijk het v10 kastje toesturen naar een tot nu toe altijd trouwe klant?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 October 2020, 19:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat heeft u nu dan? Een verkeerde?

Ik had een oude zeiden ze. Vervolgens hebben ze een v12 toegestuurd maar dat werkt niet met internet buitengebied. Ik wordt door de medewerkers aan de telefoon naar mijn idee altijd goed geholpen maar ergens binnen kpn gaat het blijkbaar steeds fout.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @8 x contact maar kan niets, welkom! Dit is wel erg irritant.. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag verder mee. 

Gegevens staan er nu in

Reputatie 7
Badge +30

Top! Ik zie dat er vanmorgen een bestelling de deur uit is gegaan met een V10. Ik kan alleen nog geen track en trace zien.. Heb jij een sms gehad?