Beantwoord

Hoe krijg ik een wifi versterker

  • 7 December 2020
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik heb nu 2x een online test gedaan want mijn wifi is bagger. In beide gevallen wordt gezegd dat ik een wifi versterker nodig heb, maar hoe ik eraan komt wordt nergens aangegeven. Of ik even contact wil opnemen met de servicedesk wordt gezegd. Ik meld me aan op de chat en na 21 wachtenden voor mij krijg ik een zekere digibeet Anton die mij vertelt dat ik weer opnieuw de test moet doen en dan moet ik een link krijgen waarop ik de wifi versterker kan aanvragen. Er  is volgens hem iets fout gegaan waardoor hij mijn gegevens niet kan lezen. Ik laat weten dat er geen link, maar meneertje vind ik moet het opnieuw proberen. En als het nog niet lukt dan maar weer contact opnemen, doe maar telefonisch zegt ie want daar is de wachttijd 2 min. DUS NIET!  

Ik heb opnieuw getest en ja hoor...ik moet weer contact opnemen. Nu bel ik met de helpdesk en na 10 min (!) in de wacht kan ik eindelijk mijn verhaal doen. Ik heb nog nauwelijks mijn vraag uitgesproken en de verbinding wordt verbroken met de mededeling dat het “telefoonnummer niet bereikbaar is”. Terugbellen doen ze niet, waarom zouden ze.

Lekker van het kastje naar de muur, 2 uur verder en nog steeds geen wifi versterker kunnen aanvragen. En dan betaal ik dus meer dan €70/mnd voor een internetverbinding die net zo efficiënt is als een inbelmodem van 20 jaar geleden en een klantenservice van lik mijn vestje. Maar ondertussen moet ik wel steeds de data van mijn mobiele hotspot gebruiken en is niet gratis.

Ik ben het ZAT.

icon

Beste antwoord door Jose_ 12 December 2020, 09:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

De wifimanager moet u zorgvuldig doen. Stel u heeft op de eerste verdieping een snelheid van 10Mbit dan hoeft u natuurlijk niet meer naar de 2de etage te gaan.  Zorg ervoor dat u de verbinding niet verliest.  Meestal is de uitkomst 2 gratis Wi-Fi versterkers die bekabeld aangesloten op de experiabox. Welke snelheid haalt u nu met wifi? Overigens betaald u niet voor Wi-Fi maar  voor een goede verbinding tot en met het modem.  

Bedankt voor de reactie Joep1965, op dit moment is internet gemeten op 17Mbit/s. Wel vreemd dat ik geen uitkomst of link heb gekregen, maar ik zal het dan nogmaals proberen.

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @IkBen JullieZat, welkom op het forum!

Is het inmiddels gelukt met de Wifi Manager? Als ik nog kan helpen, dan hoor ik dat graag van je. Vul dan je gegevens in in je profiel en geef hier een seintje zodra je dat hebt gedaan, dan kan ik met je meekijken! :slight_smile:

@Jose_ Ik heb nog steeds geen succes met de wifi manager. Mijn gegevens heb ik intussen al ingevuld. Ik hoop dat je mij kunt helpen met deze malaise.

Reputatie 7
Badge +10

Wat vreemd dat het niet lukt, @IkBen JullieZat! Ik ben gaan kijken voor je en zag een wifi-manager resultaat terug waarbij je 14 Mbit/s haalt. Ik heb daarom twee Experia Wifi's voor je besteld in de hoop dat je hierdoor verbetering merkt! Ik stuur je een privé bericht met informatie over waar en wanneer je de Experia Wifi's kunt ophalen.