Ik heb op 2 januari mijn verhuizing doorgeven, krijg op 11 januari 2023 een mail van KPN dat ik vanaf 25 januari 2023 mijn glasvezel kan gebruiken op het nieuwe adres.
Pas op 22 maart 2023 ! is de glasvezel op mijn nieuwe adres in de meterkast geplaatst, getest werkt maar behoren en akkoord bevonden, door de aannemer gereed gemeld.
Het is inmiddels 17 april 2023 en nog steeds heeft KPN de gereedmelding niet binnen vanuit de hoofdaannemer.. en wordt mijn verhuizing niet doorgezet na wekelijks contact blijkt er een storing te zijn in het gereed meldsysteem.
Ik heb foto's van het kastje in mijn meterkast gemaakt na de vraag vanuit KPN, ook een foto doorgestuurd van het telefoonscherm van de aannemer waarin hij mijn adres gereed had gemeld maar er is nog steeds geen gereed melding. KPN wijst naar KPN netwerk, KPN netwerk wijst naar de hoofdaannemer (VolkerWessels?) Welke een iT storing zou hebben. Het kan toch niet zo zijn dat ik 4 weken al met een aansluiting in huis zit maar door een storing niet gereed gemeld wordt.
Wie heeft de oplossing om de gereedmelding te krijgen, zodat ik na bijna 5 maanden eindelijk een werkende glasvezel verbinding heb op mijn nieuwe adres.. ik voel mij ondertussen door KPN niet meer serieus genomen.
Met antwoorden dat het natuurlijk heel vervelend is kom ik niet verder. Ik wil een oplossing!!
Ik mag hopen dat de datum die nu in de status van mijn verhuizing genoemd wordt een slechte grap is..
