Beantwoord

Hoe krijg ik mijn glasvezel aansluiting actief?

  • 17 April 2023
  • 6 reacties
  • 184 keer bekeken

Ik heb op 2 januari mijn verhuizing doorgeven, krijg op 11 januari 2023 een mail van KPN dat ik vanaf 25 januari 2023 mijn glasvezel kan gebruiken op het nieuwe adres. 

Pas op 22 maart 2023 ! is de glasvezel op mijn nieuwe adres in de meterkast geplaatst, getest werkt maar behoren en akkoord bevonden, door de aannemer gereed gemeld. 

Het is inmiddels 17 april 2023 en nog steeds heeft KPN de gereedmelding niet binnen vanuit de hoofdaannemer.. en wordt mijn verhuizing niet doorgezet na wekelijks contact blijkt er een storing te zijn in het gereed meldsysteem.

Ik heb foto's van het kastje in mijn meterkast gemaakt na de vraag vanuit KPN, ook een foto doorgestuurd van het telefoonscherm van de aannemer waarin hij mijn adres gereed had gemeld maar er is nog steeds geen gereed melding. KPN wijst naar KPN netwerk, KPN netwerk wijst naar de hoofdaannemer (VolkerWessels?) Welke een iT storing zou hebben. Het kan toch niet zo zijn dat ik 4 weken al met een aansluiting in huis zit maar door een storing niet gereed gemeld wordt.

Wie heeft de oplossing om de gereedmelding te krijgen, zodat ik na bijna 5 maanden eindelijk een werkende glasvezel verbinding heb op mijn nieuwe adres.. ik voel mij ondertussen door KPN niet meer serieus genomen. 

Met antwoorden dat het natuurlijk heel vervelend is kom ik niet verder. Ik wil een oplossing!!

Ik mag hopen dat de datum die nu in de status van mijn verhuizing genoemd wordt een slechte grap is..

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 April 2023, 17:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Lemmie . Welkom op het forum.

Wat akelig dat je hier in bent beland.  Dit zijn zaken die door KPNNetwerk afgehandeld moeten worden.  Waarom dat niet lukt kan ik niet beoordelen. 

Misschien kan @Ward_  met ons meekijken. Hij bemiddeld soms tussen de klant en KPNNetwerk.  Geen garanties maar even afwachten of hij kan reageren. 

Wil jij je postcode en huisnummer van het nieuwe adres in je profiel zetten? 

Reputatie 7
Badge +10

Ik kan wel reageren maar niet helpen. Ik ben op vakantie helaas..

Hoi @Ward_  allereerst een hele fijne vakantie 😎, mocht je binnenkort weer terug zijn zou je dan eens kunnen kijken of je misschien iets in gang kan zetten want ik heb het niet het idee dat dit zomaar opgelost wordt, ook gezien de tijd dat het al in beslag heeft genomen.

@Erwin_ mijn postcode en huisnummer staan al in het profiel ;)

 

Geef ons hier eind april even een seintje, @Lemmie .  Dan is Ward er weer. 

(in de tussentijd toch nog contact zoeken met KPNNetwerk is ook aan te raden hoewel ik me kan voorstellen dat je een beetje moedeloos bent geworden)

@Erwin_ inmiddels ben ik afgelopen week eindelijk aangesloten.. bedankt voor de reactie.

Oh, dat is een positief bericht. Fijn dat je bent aangesloten.  Mocht er ooit wat met de verbinding zijn, weet je mij hier te vinden.