Beantwoord

Hoe lang duurt een verhuizing

  • 20 August 2020
  • 3 reacties
  • 837 keer bekeken

Reputatie 1

Heb een nieuwe woning kan er volgende week al in.gaat dit echt 3 weken duren.gek bij ziggo 3 tot 5 werkdagen en ben ik gelijk mijn internet kwijt uit mijn oude woning zo ja moet ik zeker wel doorbetalen.plus mijn extra pakketen waaronder ziggo sport.moet alle pakketrn maar even stop zetten dan? Hoe zit het met tv kan ik die wel op mijn app zien?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 August 2020, 08:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 1

heb 15min geleden een vraag over verhuizen gesteld maar zie enkel reacties van vier jaar terug kan iemand mij vertellen hoelang het nu duurt?

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @mikeyp, welkom op het forum. Je had je vraag gesteld in een topic van vier jaar geleden. Ik heb er, voor het overzicht, maar een nieuw topic van gemaakt :)

Een verhuizng kan inderdaad tot een week of drie duren. Dit hangt af van technische en administratieve factoren. Bij een verhuizing wordt het signaal in je oude woning stopgezet op het moment dat het in je nieuwe huis geactiveerd wordt. Je abonnement blijft verder gewoon doorlopen. Dus als je op het nieuwe adres woont voor ons signaal daar actief wordt, kun je wel gebruik maken van iTV Online (via een mobiele dataverbinding, of wellicht wifi van de buren o.i.d).

Heb je de verhuizing al wel doorgegeven? Zo niet, regel dit wel zo snel mogelijk, des te sneller is het ook actief op het nieuwe adres. Dit kan door te bellen met 0800-0402. 

Reputatie 1

Erik bedankt voor je reactie ga Å• gelijk mee aan de slag.en hoop dat het dan toch allemaal nog goed komt.thanks