Beantwoord

Hoe mijn homepage te activeren?

  • 3 January 2019
  • 6 reacties
  • 136 keer bekeken

KPN geeft bij een internetabonnement de mogelijkheid om een persoonlijke website aan te maken en te beheren (format adres home.kpn.nl/gebruikersnaam). Daarvoor moet de homepage eerst worden geactiveerd. Anderhalf jaar geleden heb ik dat zelf voor mijn vader gedaan, en dat was geen enkel probleem. Nu kan dat niet meer. Op een KPN pagina (https://www.kpn.com/faq/14460) werd hiervoor verwezen naar de Klantenservice. Toen ik de Klantenservice heb gebeld moest de medewerker eerst navragen/uitzoeken en vervolgens werd ik door verbonden naar KPN Zakelijk, waar met verbazing op mijn verzoek tot activeren van mijn homepage werd gereageerd en werd ik weer doorverbonden naar de consumenten-tak. De nieuwe medewerker moest eerst wat navragen/uitzoeken en kwam toen terug met het antwoord, dat Klantenservice het niet meer kan doen, en ze verwees me naar de service monteur. Ik heb mijn verbazing hierover uitgesproken, want wat moet ik nu met een monteur hier in huis als iets bij KPN gedaan moet worden, wat bovendien ook nog heel eenvoudig moet zijn. Ik kom zo niet verder. Wie weet het?
icon

Beste antwoord door Joran 14 January 2019, 10:53

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum iplug! Ik geloof dat ik minstens zo verbaasd ben als jij. Het doorverwijzen naar de zakelijke markt en zelfs een servicemonteur? Heel bizar. Ik ga dit zeker terugkoppelen aan de medewerkers die dit advies hebben gegeven. Mijn excuses hiervoor!

Het klopt dat je zelf de homepage niet meer kan activeren. De pagina waar dat op stond is vervangen door https://email.kpn.com, de functionaliteit om de homepage te activeren is daar (nog) niet aan toegevoegd. Ik zorg dat de homepageruimte wordt geactiveerd. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @iplug15, kan ik je hier nog verder mee helpen? Dan hoor ik graag van je! Inmiddels zijn de instructiepagina's voor de helpdesk aangevuld met instructies hoe de homepage is te activeren. Ik neem nog wel graag even contact op met de collega's die je eerder hebt gesproken.
Beste Joran,

Ik heb de gevraagde gegevens aan mijn profiel toegevoegd. Fijn dat bij de helpdesk de instructiepagina's zijn aangevuld. Ik heb helaas niet de namen van je collega's genoteerd die ik gesproken heb. Dank voor je hulp!!!
Reputatie 7
Badge +28
De homepage is geactiveerd! De gebruikersnaam is jouw volledige e-mailadres (dezelfde als voor het forum wordt gebruikt) en het bijbehorende wachtwoord. Als ftp server kun je home.kpn.nl gebruiken. Zie ook Internet: Informatie over Homepage.

Ik heb de collega's gevonden met behulp van je gegevens en dit teruggekoppeld. Bedankt dat je het hier hebt gemeld en laat het weten als je nog vragen hebt!
Dank je wel, Joran!
Reputatie 7
Badge +28
Graag gedaan! En jij bedankt dat je deze ervaring op het forum hebt gedeeld. Hierdoor werd duidelijk dat de instructies richting de helpdesk duidelijker moesten worden en gelukkig is dat op hele korte termijn gebeurd. Ik ga ervan uit dat we dit soort situaties in de toekomst niet meer gaan zien 🙂

Reageer