Beantwoord

Hoe monteur afzeggen?

  • 26 May 2020
  • 5 reacties
  • 50 keer bekeken

Morgen komt een monteur langs die ik graag wil afzeggen. Via de virtuele chat word ik verwezen naar een pagina waar levensgroot wordt vermeld dat je momenteel ivm corona geen afspraak met een monteur kan maken. Geen optie echter om een afspraak af te zeggen. Ook heb ik geen bevestigingsmail ontvangen na het máken van de afspraak, dus heb ik geen contactgegevens om de afspraak af te zeggen.

Graag een uitweg!

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 May 2020, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Susanna2103 .  Wat is de aanleiding voor het monteursbezoek? 

Kun je tevens je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Hoi @Susanna2103 .  Wat is de aanleiding voor het monteursbezoek? 

Kun je tevens je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Dag Erwin, dank voor je reactie. De monteur komt naar de router/modem kijken ivm verbindingsproblemen internet.

@Susanna2103 : Ik heb de monteur afgezegd. 

Ik begrijp dat het probleem vanzelf is opgelost?

@Susanna2103 : Ik heb de monteur afgezegd. 

Ik begrijp dat het probleem vanzelf is opgelost?

Dank Erwin, fijn! Het internet werkt weer ja (niet vanzelf maar na nog wat hulp). 

Fijn. Mocht je in de toekomst andere vragen hebben, stel ze gerust.