Wat moet ik doen om te zorgen dat onze oude Experiabox V8 wordt vervangen voor een nieuw type?
Van onze Experiabox valt regelmatig (lijkt steeds vaker te gebeuren) de verbinding volledig en voor langere tijd weg (zowel WiFi als kabel). Ook lijkt de verbinding regelmatig onstabiel (bijvoorbeeld tijdens tv kijken valt soms de verbinding even weg).
Meerdere malen reset geprobeerd en daarbij ook 5 minuutjes de stekker eruit en weer erin. maar het probleem blijft zich regelmatig voordoen. Erg vervelend nu mijn vriendin en ik gedwongen thuiswerken.
Het gekke is, dat terwijl dit gebeurd, de WiFi van mijn, vorig jaar gekochte, KPN versterker op zolder wél gewoon blijft functioneren.
Momenteel hebben wij nog steeds de Experiabox V8 i.c.m. een glasvezelabonnement.
De eerder genoemde WiFi Versterker (DualBand - 845926) is met een WiFi extender (ook van KPN) naar zolder verbonden.
Kom ik na al die jaren trouwe klant zijn, inmiddels niet ook in aanmerking voor een nieuwe Experiabox?
(Edit: ik zie tot mijn verbazing zojuist, dat er op deze website ook een KPN reclame staat, dat er inmiddels al een nieuwe Box12 is, die nu nog sneller en zuiniger is.... zit ik dan, als Experiabox8-bezitter....)