Beantwoord

hoe telefonisch KPN te benaderen? mijn huis is in de brand geweest.

  • 18 December 2020
  • 5 reacties
  • 143 keer bekeken

Reputatie 1

Ik zou graag iemand willen spreken over hoe nu verder met nieuwe aansluitingen e.d

het 0800 nummer werkt niet.

met een forum kom je er echt niet..

graag telefonisch contact ..

hoe dan?

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 December 2020, 14:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Danny mica 

wat een vervelende situatie! Hopelijk is het niet teveel schade, 0800 - 04 02 is de telefoonnummer van KPN. Als je daarmee belt dan moet je een vraag inspreken: “Medewerker spreken,” Daarna wordt je rechtstreeks doorverbonden. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Reputatie 7
Badge +30

Oei, dat is niet best, @Danny mica. De kortste klap is inderdaad het 0800 nummer. Maar we kunnen hier ook met je verder. Geef in dat geval even aan wat er precies beschadigd is. En vul je forumprofiel in zoals Dennis al aangeeft. 

Reputatie 1

Gelukkig uiteindelijk iemand te pakken gekregen.

zou als KPN wel een noodnummer doorvoeren ipv alles via de chatt proberen op te lossen.

krijg wel gelijk een noodpakket.

fijn tijdens deze rot tijd

Reputatie 7
Badge +22

Gelukkig uiteindelijk iemand te pakken gekregen.

zou als KPN wel een noodnummer doorvoeren ipv alles via de chatt proberen op te lossen.

krijg wel gelijk een noodpakket.

fijn tijdens deze rot tijd

@Danny mica is alles opgelost, of kunnen we je nog ergens mee helpen? Ik hoop echt dat het weer goed komt met je huis. Sterkte!

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te horen dat er een noodpakket geregeld is, Danny. Heb je ook al duidelijkheid over het verdere benodigde herstel?