Beantwoord

hoe verander ik de server zodat het game vloeiender gaat...

  • 11 March 2020
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Mijn games spelen zeer vertraagd ik heb een test gedaan waaruit kwam dat mijn internet in huis prima is. Maar wanneer deze verder verstuurd worden met 1100% vertraagd word dus niet speelbaar. Ik heb mij laten vertellen dat jullie de server route kunnen aanpassen. Zou dit heel graag gedaan zien worden

icon

Beste antwoord door TFHFony 15 March 2020, 17:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Stefanluiten . Welkom op het forum.

Heel jammer dat je vertraging hebt in je games. Wat voor games gaat dit over? Wat vertraagt er? En hoe game jij? VIa een console? Of via een pc? Ik heb iets meer info nodig. 

Ik speel via de PlayStation 4 bekabeld en heb 200 mb download en upload snelheid dus daar ligt het niet aan. Speel FIFA heb ea gesproken deze geven aan dat het aan de server route ligt. 

Reputatie 6
Badge +8

Kan je eens met een bekabelde PC een ping opdracht geven naar de game-server van EA?

Op een windows machine kan je links onder op het windowslogo klikken en het woordje PROMPT tikken en dan de opdrachtprompt openen en het volgende commando intikken:

 

ping utas.fut.ea.com

 

Als ik dit doe, zie ik een ping zo rond de 10 - 12 milliseconden. Alles tot zo'n 30ms is OK en alles onder de 80ms is acceptabel. Let er wel op dat je dit test zonder dat je je internetlijn volledig gebruikt voor down/uploads.

Mocht je geen problemen hebben met Engels, kijk dan eens hier:
https://help.ea.com/en-us/help/faq/connection-troubleshooting-basic/
en dan met name halverwege de pagina het stuk: How to run UOTrace
 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.