Beantwoord

Hoe verlaag ik mijn Internetsnelheid?

  • 26 March 2022
  • 5 reacties
  • 442 keer bekeken

Hoe vind ik mijn internetsnelheid van mijn abonnement en hoe verlaag ik die? Schijnt nogal lastig te zijn, heb hier ook voor gebeld met KPN maar nog steeds geen duidelijk antwoord gehad. 

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 29 March 2022, 10:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @maas67 ,

Dat kan via MijnKPN. 

Reputatie 7
Badge +13

@maas67 Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat Noordzee je van het juiste antwoord heeft voorzien, dat kan inderdaad via MijnKPN gedaan worden. Is het nog gelukt?

Dat is in principe wel te doen, maar als ik de aantal mb's verlaag, gaat de maandprijs omhoog! Beetje vreemd dit… Ik wou juist mb's verlagen om de maandelijkse kosten te drukken!

Reputatie 7
Badge +28

Dan heb je nu waarschijnlijk nog een oud abonnement op hele gunstige voorwaarden. 

Tegenwoordig begint het goedkoopste abonnement bij 42,50 per maand.(alleen internet) 

In jouw situatie kun je dat oude abonnement dan maar beter lekker koesteren. 

Reputatie 7
Badge +13

@maas67  Ik kan mij bij Noordzee aansluiten. KPN levert natuurlijk al een tijdje abonnementen en het kan zijn dat je onder gunstige voorwaarden in het verleden een abonnement hebt afgesloten waar bijvoorbeeld een korting op van toepassing is. Die kan je dan uiteraard laten doorlopen zolang je dat wenst. Ik wil anders met alle plezier nog even naar je abonnement kijken. Zou je dan je profiel verder kunnen aanvullen en mij hier een seintje kunnen geven als dat gedaan is?