Vraag

Hoge packet loss op derde tracert hop

  • 9 June 2020
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Sinds begin van de avond gisteren heb ik last van traag internet. Ik heb mijn internet's resultaten gemonitord en al snel kwam ik erachter dat het packet loss was op de serverĀ 72.14.196.75, zoals te zien op onderstaande tests.

Nu gebeurt het wel vaker (met name in avonden) dat het internet het evenĀ wat minder of haast niet meer werkt, maar dat is vaak na een half uur wel weer voorbij, maar dat is dit keer niet het geval.

Ik ga ervan uit dat dit een server van KPN is. Hoelang duurt het normaal voordat zo'n probleem wordt opgelost?

Ā 

Ā 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@TimRĀ Welkom op het forum. Het ip adres waarop je zoveel packet loss ervaart lijkt een ip adres van Google te zijn. Dit is dus geen server van KPN. Zou het kunnen dat er in de avond meerdere mensen in het huishouden gebruik maken van internet en dat daardoor de verbinding trager is/lijkt? Zou je ook voor mij je forumprofiel willen invullen, dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig.Ā 

Reputatie 7
Badge +15

@TimRĀ Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!