Beantwoord

Hoge pieptoon uit modem

  • 1 November 2020
  • 12 reacties
  • 126 keer bekeken

Beste KPN,

 

Sinds gisteren komt er een hoge toon uit mijn Xperiabox v7? Modem wordt ook erg warm. Een reset lijkt niet te werken. Is hier misschien een oplossing voor?

 

alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Roksili 7 November 2020, 13:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Roksili, welkom hier. 

Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hallo Alex,

 

Bedankt voor je snelle reactie. Jammer dat de modem vervangen moet worden. Ik heb mijn profiel aangevuld.

 

Met vriendelijke groet

Hi Roksili, welkom hier. 

Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Enig idee hoe ik een nieuwe modem kan krijgen?

Reputatie 7
Badge +24

Dit kan via mij. We gaan het omruilen bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Is de Karwei akkoord? 

Dit kan via mij. We gaan het omruilen bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Is de Karwei akkoord? 

Dat is prima. Bedankt voor je geweldige service!

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan alleen iets niet plaatsen, ik zie namelijk geen V7 aangesloten. Heb je zelf een andere aangesloten oid?

Ik kan alleen iets niet plaatsen, ik zie namelijk geen V7 aangesloten. Heb je zelf een andere aangesloten oid?

Ik twijfelde. Het is een v8. Ooit toegestuurd gekregen door Telfort.

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, dan weet ik zeker dat ik de juiste klant voor me heb. Ik ga de omruiling in gang zetten, wacht ajb het bericht van ons af dat het onderweg is. Dan kun je het de volgende dag omruilen. 

 

Duidelijk, dan weet ik zeker dat ik de juiste klant voor me heb. Ik ga de omruiling in gang zetten, wacht ajb het bericht van ons af dat het onderweg is. Dan kun je het de volgende dag omruilen. 

 

Top bedankt. Modem reset zich nu ook vanzelf. Tenzij het door KPN is gedaan op afstand.

Reputatie 7
Badge +24

Dat kwam door mij. De modem is in ieder geval onderweg naar de Karwei. Morgen na 15 uur staat het daar voor je klaar. Neem dan de oude ontvanger mee in een doosje en geldig ID-bewijs. 

Laat je even weten of het is gelukt? 

Ik heb zojuist de modem in ontvangst genomen en aangesloten. Alles lijkt in orde. Hij is fluisterstil. Ik ben er heel blij mee. Nogmaals bedankt!

Reputatie 7
Badge +24

Top, graag gedaan.