Beantwoord

Hoge telefoonkosten door bellen met service punt

  • 13 June 2021
  • 4 reacties
  • 576 keer bekeken

Hoi, onlangs had ik grote problemen met mijn internet. Ik heb daarom op zaterdag 1 mei contact gehad met de klantenservice en ben uitstekend geholpen. Nu ontvang ik alleen een telefoonrekening van 20 euro voor dit gesprek. Op de telefoonrekening wordt verwezen naar een 1833 nummer. Hetgeen mij behoorlijk verbaasd en waar ik ontevreden over ben. Ik was zo blij met de goede hulp alleen dit geeft een nare nasmaak.....Kunnen we dit oplossen?

icon

Beste antwoord door PeterG 13 June 2021, 10:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Je hebt dus overduidelijk je door laten schakelen en die zijn inderdaad duur, en ergerlijk dat die doorverbind figuren wat schimmig opereren terwijl je gratis 0800-0402 had kunnen bellen.

Leer momentje voor de volgende keer, de oplossing is, betalen, uithuilen en opnieuw beginnen, en dat 0800-0402 nummer opslaan in je telefoon zodat het je niet meer overkomt.

 

Op de telefoonrekening wordt verwezen naar een 1833 nummer.

Ik kan me niet voorstellen dat dat de rekening van kpn is…..
Ook nog even mijn eigen factuur bekeken; kpn vermeldt zelfs helemaal geen nummer.

Je hebt gebeld via een dure doorschakeldienst. Had je eerst gegoogled?
Deze is niet van kpn (die heeft haar doorschakeldienst 1888 ook 2 jaar geleden afgestoten). Derhalve kunnen deze kosten niet vergoed.

Voor de volgende keer:

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen zijn 24/7 te melden.

N.B. Die doorschakeldienst was blij met je. Hebben weer lekker verdient. Door jou voor 1 euro per minuut door te schakelen naar het gratis kpn nummer….

@PeterG , Bij storingen(urgente zaken dus) kun je zelfs 24 uur per dag bellen, zoals in TS zijn geval.:wink:

Goede, @Doornekamp33 . Dat zal ik nog even toevoegen aan m'n “voorgedrukte” versie inderdaad!