Beantwoord

https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/smart-tv-heeft-geen-stabiel-internet-na-nieuwe-experia-v10a-464951

  • 10 June 2019
  • 4 reacties
  • 88 keer bekeken

Hallo Erwin,

Onlangs is onze experiabox overleden. KPN heeft onlangs een nieuwe experiabox V10a geplaatst waarna de verbindingen op de smart tv's van Philips en samsung weg vallen na 5 minuten.

Wanneer de Philips smart tv wordt aangesloten via een draad op het netwerk is er geen uitval.
De Philips smart tv is terug gezet naar fabrieksinstellingen echter nog steeds uitval van netwerk na 5 minuten! mateloos irritant!

De philips smart tv is 2 jaar oud.

Opmerkelijk is dat de problemen zijn ontstaan na het vervangen van de experiabox V10a...

Hopelijk is er een oplossing....

Groet,
Ed

admin: eigen topic aangemaakt, afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 June 2019, 10:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Edwood . Welkom op het forum!
We krijgen deze meldingen vaker maar de oplossing varieert nogal. Is jouw smart tv helemaal up-to-date? Kun je controleren of deze over de nieuwste firmware beschikt? Dat wil soms al het verschil maken. We zien ook dat smart tv's soms moeite lijken te hebben met de combinatie 2,4Ghz / 5 Ghz. Met deze online tool kun je beide netwerken een aparte naam geven en kijken met welk netwerk jouw tv wél een stabiele verbinding maakt. Dit is helaas nog geen garantie maar ik hoop dat je het voor mij kunt proberen.
Dank je wel voor jou reactie Erwin. De smart tv is voorzien van de meest recente firmware.

ik zal je voorstel uitvoeren. Zal de uitkomst laten weten.

ook heb ik eerder gelezen over 4... en 6... waarbij de laatste ook een boosdoener kon zijn echter staat nog steeds op 4.
Hoi Erwin,

5 Ghz uitgeschakeld en het werkt! Smart TV's blijven geconnect met wifi!


Thanks!

Groet,
Ed
Hoi Ed, dat is goed nieuws! Ik ben blij dat we het op deze manier aan de praat hebben gekregen! 🙂 Mocht er in de toekomst nog iets zijn, laat het weten! 🙂