Beantwoord

Huawei P20pro geeft sinds update "Toegang tot het netwerk ontzegd"

  • 15 June 2020
  • 6 reacties
  • 150 keer bekeken

Na de update van mijn Huawei P20pro van gisterochtend kan ik geen verbinding meer maken met ons thuisnetwerk. Ik krijg de melding : toegang tot het netwerk ontzegd. Tevens krijg ik de melding : Zorg ervoor dat MAC-adresfiltering is ingeschakeld voor thuisnetwerken.

Tot voor de update werkte alles probleemloos, mijn vrouw heeft hetzelfde toestel wat prima werkt.

Ik heb mijn telefoon al teruggezet naar fabrieksinstellingen, wat een hoop werk is, maar ook dit heeft niet geholpen.

Intussen al een hoop Mb armer en nog steeds geen wifi

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 24 June 2020, 08:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @M.Geerlings, welkom op het forum!
Deze melding komt mij niet zo bekend voor! Inmiddels zijn we natuurlijk al weer even verder! Heb je nog een oplossing kunnen vinden?
Gebruik je ook iets als een VPN op je toestel?

Hoi Thomas, ik gebruik geen VPN.

Maar het probleem is nog niet opgelost, volgens collega's van je ligt het probleem niet bij KPN maar bij het toestel zelf. Ik heb inmiddels contact met het service centrum van Huawei. Hopelijk kunnen ze me verder helpen.  

Reputatie 7
Badge +20

Ah, ik ben benieuwd! Kan je ons laten weten wat de oplossing straks is geweest?

Reactie nu is dat ik mijn toestel voor reparatie moet aanbieden. Helaas. 

Krijg een reactie van Huawei dat ik mijn toestel ter reparatie moet aanbieden bij mijn provider omdat ik een vervangend toestel nodig gedurende de reparatie. Ik moet namelijk bereikbaar blijven voor mijn werk, kan dus niet zonder telefoon. Ben dus zeker niet tevreden met deze gang van zaken, mijn hoop is nu op KPN gevestigd. Dit toestel is tenslotte pas 1.5 jaar oud, betaal keurig mijn abonnementsgeld, heb internet, tv, bellen via KPN en ben al jaren vaste klant. 

Reputatie 7
Badge +20

Als je je toestel bij ons gekocht hebt kun je hem bij ons inderdaad ter reparatie aanbieden. Dit kan via de winkels of via reparatie.kpn.com. Om aanspraak te maken op een vervangend toestel zul je deze wel verzekerd moeten hebben.
In de winkel kunnen ze natuurlijk ook altijd even kijken of ze daar ter plaatse niet nog een oplossing hebben voor deze foutmelding.