Beantwoord

Huis aan huis reclame.

  • 11 April 2020
  • 6 reacties
  • 88 keer bekeken

De huis aan huis reclame over beternetwerk is niet duidelijk. De aangeboden korting komt niet overeen met het vermelde bedrag. 57,50 euro - 50 % = 28,75 euro en geen 33,75. Pas als de (nieuwe ) klant op internet kijkt wordt het duidelijk. Hier dus een verbeterpuntje voor de KPN.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 14 April 2020, 15:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Ebbol . Welkom op het forum.

Vervelend dat de informatie afwijkt. Wat voor huis aan huis reclame heb je gekregen Heb je desnoods een foto van de folder/brief?

Reputatie 7
Badge +24

Je krijgt alleen korting op het internet gedeelte. Op 47,50 dus. Dat word dan 23,75. Plus 10 euro voor tv, waar je geen korting op krijgt, maakt 33,75.

Hoi @Ebbol . Welkom op het forum.

Vervelend dat de informatie afwijkt. Wat voor huis aan huis reclame heb je gekregen Heb je desnoods een foto van de folder/brief?

Beste Erwin. Hierbij een foto van de brief zoals ik deze als reclame thuis ontvangen heb.

Ik hoop dat deze duidelijk genoeg is.

 

Je krijgt alleen korting op het internet gedeelte. Op 47,50 dus. Dat word dan 23,75. Plus 10 euro voor tv, waar je geen korting op krijgt, maakt 33,75.

Bijgevoegd een foto van de reclame. Dat het alleen maar over internet gaat is niet duidelijk.

Bij de KPN Hussel staat duidelijk Internet en TV. 

Het is dus geen slimme reclame.

 

Helemaal duidelijk. Ik snap de verwarring maar er staat achter het dik gedrukte dat het om internet gaat.  Ik snap dat je er makkelijk overheen leest maar de informatie is verder correct. Ik zal je feedback doorzetten met het verzoek om bij toekomstige campagne's duidelijker te zijn.

Reputatie 7
Badge +24

Het staat toch precies goed? "50% korting op internet", het staat er gewoon :smile:

Maar goed, iets meer toelichting had geen overbodige luxe geweest.geweest.shet enige wat je gekregen hebt? Niet meer pagina's met aanbod van verschillende opties ofzo?