Vraag

hussel korting

  • 9 November 2020
  • 7 reacties
  • 39 keer bekeken

Hallo,

 

Waarom is mijn hussel korting van 7,50 euro nog steeds niet verwerkt?

29-10-20 hier voor het laatst telefonisch (15 minuten wachten en 28 minuten bellen) contact hier over gehad en het zou zsm toegevoegd worden.

Abonnement was al verlengd per 30-9-20.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Mocht je nog geen antwoord hebben gekregen op je vraag, dan kijk ik dit graag voor je na @karin09. Kun je jouw forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant? Vervolgens mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan ga ik er mee aan de slag.  

Mocht je nog geen antwoord hebben gekregen op je vraag, dan kijk ik dit graag voor je na @karin09. Kun je jouw forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant? Vervolgens mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan ga ik er mee aan de slag.  

Ik heb de gegevens ingevuld. 

Reputatie 5
Badge +8

Bedankt voor de gegevens. Ik zie dat iets meer dan 2 weken geleden mijn collega een verzoek heeft doorgestuurd om de korting weer toe te voegen. De betreffende afdeling heeft het alleen ontzettend druk. Het kan zeker nog 2 weken duren voordat je een reactie krijgt. Mocht je inderdaad recht hebben op de korting (zoals het voor mij lijkt), dan ga ik ervan uit dat de afdeling de korting over 2 weken ook met terugwerkende kracht verrekent over de afgelopen maand. 

We zijn een stap verder, ik zie nu dat het maandbedrag klopt in “mijn kpn” 

Op de factuur van 2 december zie ik het nog niet.

Of gaat dit ook weer een paar weken duren?

Ik ga er nu van uit dat het verrekend gaat worden met de volgende factuur in 2021…..

Dus het abonnement wat al per 30-9-2020 gewijzigd…..

Het moet toch niet zo moeilijk zijn, maar blijkbaar wel.

Reputatie 5
Badge +8

Dat is een mooi begin! Ik heb even gekeken in mijn systeem en zie daar staan dat mijn collega geprobeerd heeft je te bellen gisterochtend. De voordelen zijn inderdaad actief geeft hij aan. Daarnaast heeft hij het gemiste voordeel van 30-09 t/m 02-12 voor je vergoed. Dit komt inderdaad op de volgende factuur :) 

Volgens mij is alles daarmee dan netjes afgerond nu. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden! 

Dat is een mooi begin! Ik heb even gekeken in mijn systeem en zie daar staan dat mijn collega geprobeerd heeft je te bellen gisterochtend. De voordelen zijn inderdaad actief geeft hij aan. Daarnaast heeft hij het gemiste voordeel van 30-09 t/m 02-12 voor je vergoed. Dit komt inderdaad op de volgende factuur :) 

Volgens mij is alles daarmee dan netjes afgerond nu. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden! 

Bedankt voor de snelle reactie, dan zal het wel goed komen. 

Misschien is er gebeld door een onbekend nummer?
Wij krijgen heel veel ongevraagde oproepen met commerciële doeleinden, daar hebben we geen zin in en nemen die dus ook niet op.

Melden bij Bel Me Niet is zinloos omdat we dat al heel vaak gedaan hebben. 

Reputatie 5
Badge +8

De kans is inderdaad vrij groot dat we bellen met een onbekend nummer. Je weet dan inderdaad niet wie je belt, dat is het lastige. Het lijkt me inderdaad wel irritant dat je telkens gebeld wordt voor commerciële doeleinden. Dan wordt de kans dat je onbekende nummers oppakt ook automatisch kleiner. Dat kan ik me voorstellen. Behalve melden dat je niet gebeld wil worden kun je denk ik niet veel meer doen.

Maar aan onze kant wordt nu gelukkig alles geregeld. Daar hoef je je geen zorgen over te maken :)