Beantwoord

Hussel thuis en mobiel maar geen korting

  • 17 April 2020
  • 5 reacties
  • 197 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb mijn KPN alles in 1 omgezet naar Hussel en een mobiel abonnement afgesloten. Volgens jullie voorwaarden zou ik nu €5,- entertainment korting (of €5,- korting op mijn internet volgens de helpdesk) moeten krijgen. Dit staat echter nog niet verwerkt op mijn factuur. Kunnen jullie dit aanpassen? De korting op mobiel is wel goed gegaan.

 

alvast bedankt

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 20 April 2020, 11:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Rietje29 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze het voor jou nakijken, en dan zal KPN hierop terugkomen.

Ik heb mijn IBAN (laatste cijfers) ingevuld. De rest had ik al ingevuld.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Rietje29 , een goedemorgen en bedankt voor jouw bericht!

Ik heb meteen even gekeken op jouw adres en ik zag inderdaad nog geen registratie voor de voordelen. Dit heb ik, omdat ik alle gegevens had, meteen even voor je aangevraagd! De registratie loopt nu en zal binnen enkele dagen worden geactiveerd. Je krijgt dan ook een berichtje dat jouw voordelen zijn gewijzigd. In MijnKPN kan je dan het pakket kiezen waar je de € 5,00 korting op wil ontvangen en daar kan je ook je mobiele voordelen in terugzien!

Dank je wel! Het is inderdaad aangepast!

 

bedankt voor de service.

 

mvg

Christel

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan hoor! En heb je in de toekomst nog vragen, dan weet je ons te vinden!

Reageer