Vraag

hussel v compleet

  • 29 February 2020
  • 6 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik heb vandaag een glasvezel upgrade gedaan naar een 4k tv ontvanger. Nu blijkt dat het pakket gewijzigt is in een Hussel alles in 1 pakket. Ik heb hier niet om gevraagd, kan ook niet terug naar het oude contract en ben ook nog 2€ per maand meer kwijt terwijl er niets verandert is.

Wie heeft er ervaring met Hussel en welke voordelen heeft deze tov het oude alles in 1 pakket met mobiel bellen?

Gr, Jurgen

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Carthago helaas is het niet mogelijk van de nieuwe pakketten terug te gaan naar de oude pakketten. De nieuwe pakketten zitten allemaal net wat anders in elkaar en zijn net iets flexibeler. Om een abonnement te vinden wat bij jouw wensen past is het vaak handig hierover telefonisch contact met ons op te nemen op 0800-0402

Bizar dat wanneer ik 2 nieuwe ontvangers nodig heb voor een 4k tv ik éénzijdig met een nieuw contract opgescheept wordt, 2€ meer betaal zonder het mij meer voordelen biedt. 

zonder het mij meer voordelen biedt. 

Euhhh…. En die 4k ontvangers dan?

 

Euhhh Anush.…

Zonder deze ontvangers is het onmogelijk om 4K tv kunnen kijken!  Ik wist pas van het bestaan van deze ontvangers toen ik contact had met Kpn over vertragend beeld, zei boden mij deze ontvangers aan en in de bevestiging werd ik geconfronteerd met een nieuw contract!

 

4k-decoders en het bijbehorende abonnement betaal je extra voor. Als je abbo per saldo maar 2 euro duurder wordt valt het mee. Wie is Anush?

Reputatie 7
Badge +24

Euhhh Anush.…

Zonder deze ontvangers is het onmogelijk om 4K tv kunnen kijken!  

Euhm... onzin. Er zijn maar 3 4K zenders. Te weten:

691 Xite 4K
692 Insight 4K
693 LoveNature 4K

De rest is gewoon HD. Ook met een 4K ontvanger zijn die zenders gewoon HD. Dat u vertraging had kan zo zijn, maar dat lag dan aan verkeerde instellingen ofzo. Of had u nog Motorola ontvangers? Of een slechte verbinding. Niet aan het feit dat het niet kan. Je kan gewoon een nieuwe 4K tv aan een normale HD ontvanger hangen, dat hoort gewoon normaal te functioneren.