Beantwoord

IJsselstein (Utrecht) Glasvezel Internet?

  • 3 March 2020
  • 5 reacties
  • 240 keer bekeken

Goede dag, 

 

Ik lees net een nieuws bericht dat KPN start met het aanbieden van gigabit-internet (nog 500MB/s maar uiteindelijk gigabit). Het zou dan beschikbaar worden in bepaalde delen onderandere Utrecht. Zit IJsselstein daar ook bij? Het zou zo fijn zijn als KPN hier in IJsselstein ook glazvezel zou aanbieden want op dit moment heb ik KPN All in one en Caiway Glazvezel internet, zou graag bij 1 provider willen maar KPN biedt weer dingen aan die Caiway niet aanbied en andersom ook. 

Ik hoop goed nieuws te horen. 

icon

Beste antwoord door peter-keetfm 3 March 2020, 13:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

helaas waar Caiway glasvezel aanbied kun je geen kpn glas krijgen

wel via de langzamere telefoon lijn xdsl

maar Caiway bied toch ook 600/600 aan lijkt mij snel genoeg

en er komt bij dat kpn 1000/500 levert en niet 1000/1000 dit komt nog maar nu niet

eind van dit jaar pas

Klopt 600/600 is genoeg maar KPN heeft weer een zenderpakket die Caiway niet heeft. Daarom hebben we momenteel 2 providers. Helaas komt er dus geen glasvezel. Dat is jammer. 

Welke zenders mis je bij Caiway die KPN wel heeft?

...Heb je ‘t nu allebei? Caiway tv en KPN ITV?

klopt maar dat probleem heb ik ook

kpn voldoet niet aan mijn tv wensen

daarom heb ik ook canaldigitaal (schotel)

en t-mobile voor mobiel

ik had het ook liever onder 1 gebracht maar voldoet niet aan mijn voorkeur

 

Reputatie 7

Hoi @Surjendra, op jouw adres kunnen wij inderdaad geen glasvezel leveren. Wel is er een koperverbinding mogelijk, maar met de snelheden die je nu haalt bij Caiway snap ik dat je die liever houdt. Zoals je het beschrijft heb je nu de voor jou beste combinatie, afgezien van het zenderpakket.