Die kans is aanwezig. Ik zie met de Experia Box ook een aantal keer wegvallende verbindingen van onze kant. Ik heb hierom een serviceticket aangemaakt.
De technische dienst neemt binnen 2 werkdagen contact met je op. Ik wil je vragen tot die tijd de Experia Box aangesloten te houden. Dit omdat de technische dienst mogelijk hun eigen metingen nog moeten doen.
Diverse laptops bedraad geprobeerd zelfs via PlayStation diverse telefoons (wifi) maximaal haalbare lijkt 550MB bedraad of wifi lijkt niet uit te maken heel bizar dit.
Hi @MikeVis! Met al die metingen lijkt het me zeker zin hebben even bij ons naar de techniek te kijken.
Heb je na het advies van @JanD onze klantenservice kunnen bereiken? Lukt dat niet, of los je het liever via het forum op, laat het dan hier weten. Vul daarbij ook je profiel in. Dan kan ik je in onze systemen vinden. 🙂
Ik heb nog geen klantenservice gebeld via het forum lijkt mij het makkelijkste aangezien er dan misschien metingen uitgevoerd kunnen worden na het opnieuw instellen van de fritzbox zit ik op 550 Max hoger kom ik niet helaas uiteraard zijn alle kabels goed en netwerk kaarten ik werk zelf ook in deze branche.
@MikeVis in je startbericht geef je aan dat je zoals gevraagd de Experia Box gereset hebt. In een bericht van een paar dagen geleden geef je aan een FRITZ!Box te hebben. Die zie ik nu ook in onze systemen.
Heb je de Experia Box nog wel thuis? Zo ja, welk model is dit? En zou je die willen aansluiten? Dat maakt ondersteuning vanuit mijn kant een stukje makkelijker. 😉 Ik zie een paar opvallende dingen. Maar zonder Experia Box weet ik niet of dat het gevolg is van de FRITZ!Box.
@Bram_ De experia heeft plaatst gemaakt voor de fritzbox 7590 omdat de experia slecht met wifi boven was dat is nu opgelost kpn levert zelf deze box ook dus wat voor opvallende dingen zie je dan?
@MikeVis ik kan sommige waarden niet goed uitlezen. Maar dat heeft waarschijnlijk als oorzaak dat dus de FRITZ!Box is aangesloten.
Zou je ondanks de slechtere wifi toch de Experia Box eens aan willen sluiten? Geef hier aan wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik iets in het werk stellen om te zien wat er voor nodig is de 1GB/s te leveren.
Die kans is aanwezig. Ik zie met de Experia Box ook een aantal keer wegvallende verbindingen van onze kant. Ik heb hierom een serviceticket aangemaakt.
De technische dienst neemt binnen 2 werkdagen contact met je op. Ik wil je vragen tot die tijd de Experia Box aangesloten te houden. Dit omdat de technische dienst mogelijk hun eigen metingen nog moeten doen.
@Bram_ dank je wel ik zie idd een mail binnen komen over de melding hopelijk dat het nu snel opgelost word zodra dit is gebeurt laat ik het nog even weten hier we zo netjes bedankt voor de service
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.