Vraag

Ik heb een email van kpn gehad, maar zie nog steeds geen oplossing komen.

  • 1 May 2020
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Ticket 1015631930

Ik heb een mail gehad als antwoord op mijn klacht. Maar zie geen redelijk antwoord. 

Mijn toestel is gecheckt door kpn er is geen werk in uitvoering en volgens de medewerker zou het internet en telefonie goed moeten zijn. Nu is dit nog steeds niet het geval. 

 

Hoe nu verder?

 

Ik wil graag een oplossing zien of horen. 

Ik hoor graag van u, 

Met vriendelijke groet, 

Arnaud Bakker 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Arnaud Bakker, welkom en sorry voor de late reactie! Heb je in de tussentijd opnieuw contact met ons gehad? Heb je al meer duidelijkheid? Ik begrijp dus dat er verder geen actie wordt ondernomen naar aanleiding van jouw klacht? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat alles nu in orde is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?