Beantwoord

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn verhuizing en wijzigingen?

  • 14 February 2021
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Ik heb telefonisch contact gehad in januari met jullie over verhuizing en wijziging van abonnement.  Echter ik heb geen informatie meer ontvangen over deze wijziging. Begrijp inmiddels ook dat er wel glasvezel ligt bij het nieuwe adres maar dat deze nog niet binnen is gebracht. Huidige eigenaar zit nog op standaard internet geen glasvezel. Wil graag telefonisch dit besproken maar het is gewoon niet mogelijk een telefoonnummer te vinden.

icon

Beste antwoord door PeterG 15 February 2021, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @Rick en Judith . Ik denk dat je inderdaad het best even kan bellen.

Het nummer is 0800-0402 ( € 0 )