Vraag

ik heb KPN Superwifi sinds 2 maanden. sindsdien wel goeie Wifi maar wegvallende internetverbinding. wat klopt er niet?

  • 29 October 2020
  • 5 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik heb ruim 2 maanden 3 extra superwifi punten gekocht en met enige regelmaat valt de internetverbinding weg terwijl er een krachtig wifisignaal is. Reset is dan de enige optie. 
 

ook zie op zon moment je in  de wifi app dat de wifipunten niet meer zichtbaar zijn. Boj testen snelheid doet de ping het wel maar down en upload niet. Hij zegt dan de server niet te kunnen vinden. 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Gebruikt u een draadloze verbindingset? Heeft u glasvezel? Welke Experiabox heeft u? 

Ja een draadloze verbindingsset. Geen glasvezel. Mediabox is een Experia V10A. Voor gebruik ervan nooit last gehad vann wegvallende verbindingen. Bedankt voor je reactie. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Edvantienderen, welkom op het forum.

Wat vervelend dat jouw wifi regelmatig weg valt. Vaak helpt het opnieuw instellen van de Super Wifi's. Dit doe je door de Experiabox en Super Wifi's allemaal te resetten en vervolgens opnieuw aan te sluiten. Op deze pagina vind je tips voor het gebruik van Super Wifi en een handige installatie kaart. Als dit niet werkt help ik je graag verder. 

Ik heb geen probleem met de Wifi. Die is prima. Sinds ik de super wifi heb valt de internetverbinding regelmatig weg. Dat is anders dan de wifi zullen we maar zeggen. Reset van router en super wifi punten werkt. Maar het probleem komt telkens terug. 
 

maar bedankt voor je reactie. Mijn probleem is dus nog niet opgelost. Dat mag duidelijk zijn 🥴

 

mvg

Ed

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Edvantienderen,

Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer? Dan kan ik met je mee kijken.:smiley:

Reageer