Beantwoord

Ik kan niet meer inloggen op KNVB jnlp, melding dat het schadelijk kan zijn voor mijn apparaat

  • 24 January 2022
  • 4 reacties
  • 350 keer bekeken

voor de sportclub waar ik vrijwilligerswerk doe, gebruik ik regelmatig het programma Sportlink van de KNVB. Sinds kort krijg ik bij het inloggen de melding: “KNVB jnlp is geblokkeerd omdat dit type bestand schadelijk kan zijn voor uw apparaat”  Zijn er misschien meer KPN-klanten die hier last van hebben (gehad) ? En zo ja, hoe is dit opgelost?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 26 January 2022, 09:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Het kan nog wel maar het vereist wat werk.

zoek op: “How To Open JNLP File On Windows 10 And macOS”

 

De KNVB heeft naar mijn idee onder een steen gelegen, het had allang vervangen moeten worden met wat anders.

 

 

dankjewel Bastian433 voor je reactie. Ik ga jouw voorstel uitproberen.

Reputatie 7
Badge +19

Het kan nog wel maar het vereist wat werk.

zoek op: “How To Open JNLP File On Windows 10 And macOS”

 

De KNVB heeft naar mijn idee onder een steen gelegen, het had allang vervangen moeten worden met wat anders.

 

 

Ik heb een Nederlands linkje voor je @fransKNVBhttps://nl.myservername.com/how-open-jnlp-file-windows-10

Hallo Bastian,

ik had dit probleem ook aangekaart bij de KNVB. Gisteren kreeg ik een mail van de KNVB met een mogelijke oplossing. Vandaag heb ik gebeld naar het aangegeven telefoonnummer van een helpdesk bij de KNVB. Ik ben daar uitstekend geholpen door een van de medewerkers. Hij kende het probleem en heeft dit i.s.m. mij opgelost. Heel tevreden over de hulp van de helpdesk van de KNVB.

Nogmaals mijn dank aan jou.