Beantwoord

Ik kan online geen monteur plannen - al een aantal dagen

  • 7 November 2020
  • 6 reacties
  • 36 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Ik heb een wijziging aangevraagd van mijn abonnement en daarom moet een monteur langskomen. Ik heb een e-mail met een link gekregen om een afspraak met een monteur te maken. Helaas krijg ik dan onderstaande foutmelding. Ik heb het een paar keer geprobeerd verspreid over gisteren en vandaag, ook via verschillende devices. 

 

Kunnen jullie mij helpen aan een afspraak met een monteur?

 

Dank alvast!

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 8 November 2020, 18:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi okkefaber, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Heb je ook een voorkeur of een aantal opties voor me? Wat tijdstip en datum betreft. 
 

Beste @Alex_P 

Ik heb mijn profiel aangevuld. 

Hier wat opties:

Dinsdag 10 november van 8.00 tot 20.00

Woensdag 11 november van 8.00 tot 15.30

Donderdag 12 november van 8.00 tot 11.00 en van 13.00 tot 20.00

 

Zijn dat er voldoende?

Reputatie 7
Badge +24

Okke, elkaar net gesproken en een monteur ingepland. Laat me tegen die tijd even weten hoe het is afgelopen en of ik nog iets voor je kan doen.

Dank Alex! Ik laat het je weten

@Alex_P ik heb geen mail ontvangen met de datum en tijd waarop de monteur komt. Zou je mij dat nogmaals kunnen vertellen want ik wil zeker weten dat ik het goed heb opgeschreven.

 

Dank alvast!

Reputatie 7
Badge +24

Natuurlijk. 17 november tussen 8 en 10.