Beantwoord

Ik kan sinds vandaag niet meer bij banksite

  • 18 June 2022
  • 7 reacties
  • 159 keer bekeken

ik kan sinds vandaag niet meer bij mijn bankgegevens??????

icon

Beste antwoord door PeterG 19 June 2022, 16:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Dan zou ik eens bij je bank informeren wat er aan de hand kan zijn. 

Je kan ook proberen alle cookies van je bank te verwijderen en opnieuw in te loggen.

Gebruik je KPN Veilig / F-secure? Schakel die ff uit.

Ik kan wel op de inlogpagina van de Rabo bank, maar na de inlogcode, wordt de website geweigerd. Als kpn veilig bankbeveiliging uit gezet lukt het wel. Het is een probleem bij KPN, maar zij weten niet hoe op te lossen. Op de iPad en telefoon is inloggen bij de Rabo geen probleem. Dus kpn veilig heeft een probleem, bank beveiliging uitzetten daarvoor heb ik juist kpn veilig. 

Het is een bekend probleem met F-secure momenteel. Google er maar eens op. 

Volgens mij met name de Rabobank inderdaad. 

KPN gebruikt F-secure in licentie. Het is dan ook F-secure die dit mijns inziens moet oplossen. 

Dit topic is van gisteren.

https://community.f-secure.com/safe-nl/kb/articles/5239-bankierbeveiliging-wordt-niet-geactiveerd-wanneer-u-een-website-van-een-bank-bezoekt

Dank! Ik ga aan de slag!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @benziepzeerder, ik zie dat @PeterG je al op de goede weg heeft geholpen, top 🙂

Hopelijk heeft F-secure dit snel opgelost zodat KPN Veilig gebruikers hier niet meer tegenaan lopen!

Het probleem is nog steeds niet opgelost door KPN! Het is de KPN wel bekend, afwachten dus. Maar ik kan mij wel behelpen door de bank beveiliging uit te zetten in KPN veilig, maar daar heb ik KPN veilig niet aangeschaft. Wordt vervolgd, tot dan. Dank voor jullie reacties.