Vraag

Ik krijg de melding 'Access denied, you don`t have permission to the server' bij bezoeken websites

  • 22 July 2021
  • 3 reacties
  • 1178 keer bekeken

Ben al een  ( met tussen pozen)  een paar maanden bezig om een probleem opgelost te krijgen.

 Als ik Buienradar , Algemeen dagblad, NU. Nieuws, Tubantia, Jumbo en andere aanbieders, , zelfs een e-mail  van noviopinion daar kan ik geen enquete openen. Krijg een bericht   “access denied  you don`t have permission to the server “. Al een paar keer gevraagd voor een oplossing , maar er wordt niets gedaan , zelf met mobiel krijg ik hetzelfde te zien , mijn zoon heeft zijn mobiel abonnement bij Vodafone  en schakelt de wifi uit en krijgt alles te lezen????  wat ik niet kan , kom op met jullie oplossing ,KPN is toch de grootste van Nederland , ook met oplossingen ,nou ik vraag me het af. Zoniet dan naar vodafoon is misschien ook wel goedkoper.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Opvallend dat je jumbo.com noemt. Zie

Diverse (of alle) van je genoemde sites worden bij Akamai gehost.

Wel gek dat je ze via 4G (telefoon Hotspot) ook niet krijgt.

Er is een pakket uit het buitenland waarvoor ik inklaringskosten moet betalen. Maar als ik klik op de link voor Postnl krijg ik de mededeling dat ik geen toegang heb via mijn server, KPN! Nooit eerde gebeurd, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwacht je wel een pakket uit het buitenland, @Clancy47 ? Anders grote kans dat het phishing is!