Vraag

Ik krijg de melding dat de site onbeveiligd is bij openen webmail

  • 3 July 2022
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik krijg steeds op meerdere computers een melding dat kpn webmail is onbeveiligd!!! Ik heb een goed

programma van McAfee.  Komt dit ook voor bij andere mensen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Moley57 en welkom hier op ons forum!

Dat is natuurlijk uitermate vervelend dus goed dat je hier melding van maakt. Sinds wanneer speelt dit probleem? Kan je een screenshot o.i.d. plaatsen? En kun je ook eens kijken of je met je mobiel bijvoorbeeld wel toegang hebt tot de webmail, ik ben heel erg benieuwd of je dan nog steeds deze melding te zien krijgt.

Beste, dank voor uw reactie het speelt nu al ongeveer een maand, maar ik heb net een nieuwe wachtwoord aangemaakt en het lijkt op dit moment opgelost te zijn gelukkig.   m.v.g.

Reputatie 7
Badge +12

Beste, dank voor uw reactie het speelt nu al ongeveer een maand, maar ik heb net een nieuwe wachtwoord aangemaakt en het lijkt op dit moment opgelost te zijn gelukkig.   m.v.g.

Geen dank hoor en vooral fijn om te lezen dat je na het aanmaken van een nieuw wachtwoord geen problemen meer lijkt te ervaren :)

Mocht je in de toekomst toch weer problemen ervaren dan mag je ons dat altijd via deze weg laten weten zodat wij er alles aan kunnen doen om je verder te helpen.

Voor nu rest me niks anders dan je nog een hele mooie dag toe te wensen @Moley57!